Thursday, September 8, 2011

PROMOTE kawan :D

Assalamualaikum ,
hey reader , stalker and blogger ..
dah pukul 10 pagy dahh , still tak pegy mandi lagy :) .. 
still busuk hunny . heheh.. saje lahh kan bored-2 nie .. tak tahu nak buad apa , update blog lahh ..
nie nie , nak gtau jugakk bestie bestie akuu kat hampa .. heheh ..



niee haaa , nmpakk tak ? nie lahh syasya izzatiee . bestiee aku dari sekolah rendah lagyy :)..
dy nie suka sangat mengadu dekat aku :D .. btw dy cool , cariing . lovely n macam lagyy lahh ..
dy nie HOT dekat sekolahh lahh , dekat luar pon hot ..dy selalu teman aku
makan popia dekat sekolaahh hehehe..
:) ..
ILOVEYOU SAYANG :-*

second 

niee haa sorang lgyy , hampa kenai dy kan ? tak kenai mknanyaa hampa tak meak tau pasal  duniaa,..
nama dia , Akalili nur iman binti arena jaya :D. Wow ! nice name sayang , tapy mna aku 
lagy nice heheh :D
dy niee , baik , tutup aurat , tlg mak bapak dyy , suka dengar masalah orang tpy 
orang tak pernah dengar masalah dyy :) .. kekadang gatal jugak dia nie -.-''
tak kisah lahh , apae ape pon aku sayang kau akalili :D
mmuuwwahhh loveyou

third

yes yes , saat nie aku nak cerita kat hampa :D..
nie hawa , satu kepala dengan aku , bab kutuk serah kat kami berdua..
sebab too exam asyik aku dengan dy jaa dapat result terukk =.=''
sebab kutuk orang . hahah .. 
niee hhaa , budakk nie ayuu , pakai tudung , solat waktoo :D..
dalam kami empat empat orang dy lahh ustazah kami :DD..
btw iloveyou HAWA :D

forth

niee haa , si comel yang selalu kena buli :D . 
dy comel doee , sebab too aku buli dy :D..
nama dy afifahh..
comel kan :D .. kekasih no3 akuu , hahah :P ..
dy nie baik , lemah lembut , sopan , suka bergurau tak tentu tempat -.-''
ape ape pon iloveyou :D ..

fifth

haaa , nie satu fesyen dengan aku :D , unaa comell :D
dy nie bising bising jugak dalam kelas , tapy result exam perhhh , TERBAIK ;D ..
una nie best friend fifahh , elok lah hampa berdua , dua dua segakk nak mampuss ,, heheh
una nie kan kan , dy dy , baikk sangat dengan aku , suka tolong beli makanan dekat aku :D
dy nie jeniss tak berkira lahh :D..
haha , cuma dy suka PAW orang -.-''
paw pon paw lahh , aku tetap sayang hang :DD

lastly aku nak crita pasai mamat niee :


nie haaa , MARUL , suka perli aku , pangkah aku . bab bab nak perangat hati orang bagy dekat dyy ,
dy mahir :DD , btw perangai dy niee , suka suruh aku cari awek dekat dy , tau
lah handsome ponn -.-''..
actually aku pernak meet dia sekali jea pon , buad macam dok satu pulau pulak =.=''
dy comel ohh , tembam :D . sorry noh marul kalau hang baca nie :D ..
btw aku sayang hang jugakk ::DD



niee , BUBI aku :

picture dy tak pernah nak senyum , aku pon tak tau napa =.=''
bubi , senyum lha nahh , baru nmpak comel :D.. setiap
 pagy dy suka sent text " SELAMAT PAGY PUTERI KHAYALAN "
aww aww , suka sangat :P
Dodi sayang awak :D
i love you putera cinta :D..


nie jelahh aku nak gatw pon :D .
enjoy it :D

No comments:

Post a Comment