Thursday, September 20, 2012

Excited terlebih ~




narrhh , kalau nak sangat kurus . HAhahaha



Heeeeyyy , helllo semua reader . today hari important lah bagy aku , tapi orang lain ? entah lah . takde apa pon sebenornyaa . just excited nak p prom ja pongg .. Gepoh leh mek adelin niee . haaaa ,, cakap pasal prom kan , mesti pikir pasal baju punyaaa .. Haiiiyyyooo , memang aku tengah serabut dengan diri sendiri nie , maklumlah makin BOOOLLAAAATTT dah lanie .. Haaa , padan muka hang adelin ! Sapa suruh tak jaga badannn !! . Okayy memang salah aku pon makan banyakk Uhuks :( . Arrrggghh , kisah pulak , asalkan aku bahagia rite ? Okay okay , berbalik pasal baju tadi yerr . Baju memang dah beli tapi bila pakai balik dekat rumah nampak tak cantikk !!!! OOMMMMGGGGG ! Nak jugak aku di perhatikann , hahahhahahah . errr, baju to simple je but boleh lah . lantaklah orang nak cakap apa pon -.- . Dah aku nie haa makin gemukk ! Semua salah Boyfriend aku lahh !! Uhh , bagi makan banyak sangat !! ekkelehhh , aku yang makan banyak nak salahkan boyfieee aku pulakk . Puiihhh  .


Daaahhh , aku da mati akai nak tulis apa nieee , BTW Exam akhir tahun Rabu minggu depannn !!! Arrggghhhh . kenapa boleh jadi macam nieeeeee -...-.
Wish me luck . Bye 

No comments:

Post a Comment